...

Sitter på skolan.
Har vaknat på fel sida idag.
Min telefon fungerar inte som den ska, det GÅR INTE att skicka sms. Vet inte om det är telefonen eller om det är problem med nätet (det där i luften ni vet).
Alla i familjen utom jag har sovmorgon idag.
Min buss ner till stora vägen gick inte idag, kom på det när jag hade stått och väntat tio minuter.
Fick sedan skjuts in till stan av grannen, det var ju skönt förstås men slutade med att jag kom till skolan en timme och en kvart innan jag börjar.
Ingen elin idag heller.
Frukosten smakade äckligt.
Oboyen gick inte att blanda.
nU ska jag ha bild och är inte ett dugg pepp på det.
Majbrasa ikväll antar jag, men kan inte bestämma mig hur jag ska göra.
Vill skicka sms nu men kan inte.
Vill skicka massor med sms.
Kan inte.
Vill inte ha bild.
Måste.
Saknar TFTarna.
Dom är inte här just nu.
Vill hem.
Kan inte.
Är trött.

Ja definitivt vaknat på fel sida. 

Kommentarer
Postat av: elinnn

be strong sara! <3

2010-04-30 @ 08:58:05
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/
Postat av: ida

haha åh så söt du är :') vi kan vararobotisar tillsammans! :)

2010-04-30 @ 17:09:55
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0