It's a beautiful day don't let it get away

SUPEREPIC DAG

Vaknade imorse på superhumöris! Solen sken in genom gardinerna och jag var bara så där lätt och glad i hela kroppen. Tänkte att nu ska jag få massor av saker som plugg och städning gjorda och sen blir det bio ikväll med TFT tjihoo!
Men riktigt så blev det inte, sov mycket mycket längre än jag tänkt mig och sen efter jag ätit frukost var det dax att springa till bussen kändes det som. Och ingen bio blev det tyvärr.
Men hade det jättetrevligt med underbara idis i stan idag, massor av sol och prat och glass och härliga foton. Tack för det ida.
Tänker på elin också som var hemma med dennisen och lammen, hoppas du har det bra.
Men hela dagen har det goda humöret varit med mig och känner att vore alla dagar som den här skulle livet vara ganska fantastiskt.
Och den här dagen har varit ganska konstigt knäpp häftig cool epic udda rolig. Slapp springa till bussen, hade nästan exekt med busspengar i fickan, tuggummiautomaten var ovanligt givmild och bjöd på en överaskning och så idas aphopp...ja HAHAHA. Sen har bara allt stämt på konstiga sätt plus att alla boende i målsta verkar ha åkt samma buss som mig. HUUUU
Ja nu ska jag nog borsta tänderna och sova snart, såg att klockan hunnit bli lite mer sen jag kollade sist så där runt tolv...
Imorgon blir det hänga med verris och förhoppningsvis braig film hemma hos henne hihi. Ser fram emot det.
GOD NATT 

Kommentarer
Postat av: ida

ååh saris jag tycker också att allt stämde idag :)

hahahaha aphoppet var seriöst bland det konstigaste jag gjort på länge känner jag, hahahahaHAHA xD åååh.... och jag gillar bilderna som blev, speciellt hoppbilderna xD ska lägga in flera sen :)tacckkkisss för dagen :D och synd att inte elin kom :( men dennisen hadedet nog finfint med henne ^^



(hahahaha jag har suddat jättemycket, mina fingrar är fortfarande stela xD) GOD NATT

2010-04-10 @ 02:07:26
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: ida

SHHIIIIT VAD MÅNGA SMILEYSAR JAG GÖR :o

2010-04-10 @ 23:31:43
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0