påskblåhimmelochgodis+nyaconversehihiii






Blå himmel med sol, påskgodis och looooooov är bara för skönt. har haft det super de senaste dagarna och gjort mycket mycket mycket.
Här är några av grejerna (radar upp det i en liten lista liksom), JAG HAR:

Åkt till lilla mormor.

Suttit i solen och fått fräknar.

ätit godis och mer godis. och lite till godis.

jobbat matte, känner mig duktig hehe.

varit barnvakt åt min lilla kusin, vi byggde väg och hämtade sand och körde traktor och byggde en till väg och förstörde vägen och flyttade traktorn och slängde bort sanden och hämtade ny och rullade oss i sanden och hämtade en ny traktor och byggde väg igen. Och sen fick jag håret rufsat i en halvtimme och efter det blev jag slagen med toarullar och fick vedskräp instoppat i munnen. gott.
Hur orkar dom??? men söt är han.

läst om judar i pappersbunten utan slut.

blivit gödd av släkten, tradition till påsk.

Tittat på alice i underlandet med mina kusiner och hattmakaren var härlig men annars var den inte så bra som jag trodde...

Åkt hem från mormor.

haft skön sovmorgon nästan varje dag, förutom den dagen jag vaknade tidigt då.

Smsat massor, säskilt när jag var ute och sprang. (sms+springa ingen bra ide)

Hängt med de cooooooola växterna.

och denna dag. Idag har jag och ida varit på utflykt till frösötornet, så härligt var det. Fint väder hade vi och solen sken, iallafall sanare på dan. Och bussen kom i tid och vi kom till det stora berget och började gå uppför. Ja, och ida...ramlade. HAHA. Så fint på rumpan så i slaskpölen.
Men sen gick vi till stan och ida köpte fin röd mössa och jag köpte converse tjihooo. Och sen köpte vi glasssss. Och ringde elin så kul.

Härligt påsklov hittils, med sköna dagar och glass och sms och sol och inga tussilago och smältsnö och goa människor och väldigtäktafrösötornpromenad.

Och imorron SKA jag ta itu med skolarbete. SKA. har så himla mycket att göra och vill verkligen komma ifatt nu så jag kn slappna av och slippa känna mig stressad.

hihi.



 

Kommentarer
Postat av: ida

ååååh älskar blommorna :D :D och vilken dag vi hade idag, trots att vi ramlade :D hihihiihihihih! ;)



HAHAHA

2010-04-08 @ 00:45:30
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: elinnn

okej...



jag älskar dina converse.

jag älskar bilderna på dina blommor.

jag älskar GP.

jag älskar vårat telefonsamtal idag och jag älskar våran msn-konversation.

jag älskar ditt lov, va bra du verkar ha haft det.



det var väl typ det.. :)

2010-04-08 @ 01:30:25
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0