söndag

Denna dag har jag varit så på toppenhumör verkligen, haft ork och energi och det mesta har varit ganska härligt idag. riktig sol verkligen och det är nog den största anledningen till att jag varit så glad, jag kan bara inte vara på dåligt humör när solen skiner.
Så idag har jag cyklat en komma sju mil kom jag fram till hihi. och grillat korv, det kom jag också fram till att jag gjort.
Och fotat hästar, men de var inte särskilt samarbetsvilliga faktiskt. De typ jagade mig och förökte äta upp mitt hår. Och de var övertygade om att kameran var ätbar. Så därför fick jag nästan aldrig med en hel häst på bilden utan mest håriga mular, tänder, och nyfikna ögon.
nu ska jag snart slita mig från msn och dagens bilder och krypa i säng, måste upp tidigt imorron ju.
Känner att det här lovet har varit alldeles för kort, men samtidigt ska det bli skönt att komma tillbaks till rutiner igen och träffa alla underbara människor;)
Så godnatt hihi




Kommentarer
Postat av: ida

åååh sååå söööta <3

2010-04-11 @ 23:43:24
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: elinnn

hej sara :)



blev visst jätte fina bilder! söthästarna :)

2010-04-12 @ 13:36:03
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0