you can do the math a thousand ways but you can't erase the facts





Ganska skön dag faktiskt, rolig. Tuggummiautomaten är ganska mycket tommare, GUL gubben har garanterat varit med om veckans konstigaste händelse, (vi såg GUL igen!!!! och vi var inte mycket mognare den här gången), lärarna i lärarummet har fått underhållning så det räcker, och jag har plockAt tussitusstussilago så fina, och skrivit om mordiska mördarbarn i svenskaarbetet.
Och skolarbetet... känns som om jag aldrig kommer bli klar någon gång, har så himla mycket att göra nu. Men antar att jag bara har mig själv att skylla som inte jobbat mer tidigare. Bara att jobba på alltså...
Sen har jag druckit varm choklad och i princip skrivit min lillebrors engelskaläxa (jag kan ju inte jag måste ha hjälp kan du inte bara hjälpa mig lite kan du inte ge nåt förslag till vad jag ska skriva!) Slutade med att läxan bestod av alla mina förslag. 
Och nu är jag inte alls trött inte alls. Fattar inte att de dagar man ska upp tidigt så kan man inte alls sova på kvällen alls och man är så rastlös, och de dagar man kan ha sovmorgon dagen efter så är man halvdöd och somnar typ nio.
Kroppen är sååååååå smart...
HEHE TJIBAHOO!!!

 

Kommentarer
Postat av: ida

åh så snäll syster ^^

och GGUUUUUL hahahahaha ÄLSKARRR DET (gubben var lite söt ju hehe) och finish bild saris! :D

2010-04-20 @ 00:06:06
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: elinnn

SUPER FIN BILD! och gul var fin den med.



och visst är det himla knepigt det där, med sova, sovmorgon och inte. du vet det där. konstigt tycker jag.

2010-04-20 @ 10:31:31
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0