23:39

Har för en stund sen kommit hem från en faktiskt ganska lyckad ickegrillkväll med ida, anders, anna, och en kompis till henne. Vi hade tänkt att grilla men av olika anledningar blev det inte grilla utan bara en väldigt mysig och kul kväll i badhusparken. Roligt var det!
Sen har jag i princip hunnit mata kaninen och slagit på datan. 
I onsdags började skolan, och jag kan säga att tvåan faktiskt verkar vara helt ok. Idag fick vi slippa alla jobbiga lära-känna-lekar och vi jobbade istället med hur man lär sig bäst och hur man ska lägga upp skolarbetet för att lära sig bra typ. Det var lite segt ibland men också intressant. Så jag antar att livet är tillbaka till det normala igen.
Det regnar ute, jag hör nu hur det smattrar mot marken och taket (eller inte precis nu har musik i öronen men nyss). Det känns inte trist och deppigt som det brukar ibland när man vill ha sommarväder, utan mysigt bara. Väldigt mysigt, jag sitter gärna inne och lyssnar på stilla höstregn känner jag nu. Det är skönt.
Kanske kommer fortsättningen på min och idas stockholmsresa upp på bloggen ikväll, kanske kanske. snart. (snart runar snart. hehe)

  

Kommentarer
Postat av: ida

tycker den var lyckad :O :D rolig :)

2010-08-22 @ 18:39:28
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var en awesome grillkväll utan grill iaf. :))

2010-08-24 @ 00:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0