everybody's changing


Det är dumt att inte gå och lägga sig fast man vet att man borde och att man kommer att vara alldeles för trött imorron och att man nog har massor av sömn att sova igen. Jag hade till och med planerat att sova riktigt tidigt ikväll. 
Det är dumt. Men jag är lite dum ikväll känner jag.
Tur jag får sova två timmar extra imorron bitti då, sovmorgon är bra ibland.

Har annars haft en riktigt dålig dag idag. Det har inte varit den typen av dålig dag där allt går fel, faktum är att det mesta har funkat bra idag, men det har varit den typen av dag då det inte känns bra. Det är få saker som har känts bra idag, allt har bara varit jobbigt och fel och onödigt och dumt. Antar att det bara är en fas som går över efter lite sömn. Ännu en anledning till att jag borde gå och lägga mig.

Kanske ville gud vara lite ironisk och gjorde därför denna dumma och utochinvända dag till en dag då skolan innehöll en dag full av filmer, övningar, och föreläsningar. Just sådana som var till för att för att stärka självförtroendet, öka prestationsförmågan, och förmågan till positivt tänkande hos alla elever. En temadag med temat MOTIVATION.
tja, det lyckades nog inte så bra som dom hoppats på mig. Var lite svårmottaglig för sådant vid tillfället.

Men jag tycker ändå att det var en bra skoldag om man säger så, det finns betydligt värre saker att genomlida. Och filmen som vi såg, persiut of happiness, var riktigt bra.

Jag har i alla fall fått tillbaka det mesta av mitt gamla positiva tänkande (eller iaf viljan att försöka tänka positivt), så efter en promenad och några goda mackor nu ikväll kändes det riktigt fint. är för trött för att orka tänka särskilt mycker mer nu så ska stänga av den här strålningsapparaten så det så!

JAG SKA SOVA



and I don't feel the same










Kommentarer
Postat av: ida

åh finis bild sariiiss! :D och ja det är nog bra att sova :') hihi

2010-08-27 @ 16:03:39
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0