Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig

Ikväll sitter jag bara och lyssnar på faktiskt väldigt fin musik och skriver inlägg. Håller bland annat på med ett om idas och min resa till Stockholm föra veckan, och kanske det blir klart ikväll, får väl se. Har lastat hö hos min farmor idag, det näst sista i år. Nu har hon skullen full med hö och det är bra det.  Är lite trött i armarna efter att ha lyft höbalar bara men det är en sån skön trötthet.  

Förövrigt tuggar jag tuggummi och funderar över hösten. Det känns faktiskt bra med höst, bättre än jag trodde. Jag är mer än sommarmänniska egentligen och enligt mig har sommaren i år varit alldeles för kort.  Men hösten är så lugn och skön och man har tid för tankar och känslor samtidigt som det händer mycket. Hösten är mysig, hösten är regn och kall klar luft med solsken och strålande färger och inspiration i massor och gamla minnen. Så brukar mina höstar vara i alla fall.

Imorron börjar skolan. Varför måste man börja en vecka innan de flesta andra skolor? Känns så onödigt liksom. Men får i alla fall sovmorgon för börjar inte förrän ett.

Har också kommit fram till två saker ikväll. Jag har kommit fram till att vissa människor inte förtjänar att vara älskade just nu och även att det finns många väldigt fina människor här i världen. Just det, en tredje sak också. Jag SKA spara till en kamera.  


Kommentarer
Postat av: ida

åh : / ?H oKRAR NTe KSRIVA. ÅH. JAHHA OJ STORT. dh

. nu smasar jag :(.8:():) NU MSMAMS ADE DU!UUUU!

2010-08-18 @ 00:26:09
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: ida

och BRA du sparar till en kamera! GREEETTTAA HAHAHAHha nEJ GRRREAAAT skulle det stå :p klockan är prick tio nu :O om tre timmar börjar vi skolan igen :o HUUUU? huuu!

2010-08-18 @ 10:00:06
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: ida

och förresten... SER ATT DU LYSSNAR PÅ HÅKAN. älskar hurricanneeee <333333333333333333

2010-08-18 @ 10:01:30
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0