söndag

Sitter och väntar på segmamma så passar på att skriva nåt här.
Väntar på att hon ska bli klar med det hon nu gör så att vi kan rida tillsammans sen, idag ska jag  verkligen rida, det SKA jag. Det var så otrolig länge sen nu jag red hemma med mamma, så det ska bli kul. Tror att hästarna längtar efter att bli lite ompysslade också faktiskt.

Inget verkar bli som jag tänkt mig den här helgen. I fredags blev det misslyckad lyckad grillkväll. Och i går blev det misslyckad lyckad tältning med Verre. Hehe. Vi hade planerat att åka till andersön och tälta och grilla, vi hade köpt massa mat och hittat en engångsgrill och allt. Men sen på kvällen var det liksom blixtar och dunder och störtregn och hagel, så vi ställde in det hela. Men vi hade en mysig kväll hemma hos henne istället, det var KUL det med! 

Imorron ska vi planera fadderdag på skolan..... kul. NEJ. Jag hoppas att vi slipper brännboll, dans, och namnlekar iaf. Jag ska försöka vara lite positiv också.

I veckan SKA jag börja måla i mitt rum, nu har det liksom högsta prioritet nästan på min att-göra-på-fritiden-lista. jag har så himla mycker idéer och jag känner mig verkligen inspirerad att förändra saker runtomkring mig nu, så nu jävlar ska jag det! 

Kommentarer
Postat av: ida

men sara det är ju VI som planerar :o och inte fan ska vi planera brännboll eller namnlekar eller nåt xD :')

2010-08-22 @ 18:38:49
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0