Stockholm dag 2

Dag två tillbringade vi på gröna lund :D.
Men först ska man ha frukost ju. och det hittar man på ica.



Sen åker vi båt till grönan, åka båt är kul.



Vi hade en helt AWESOME dag där, och jag som tyå åkt två karuseller i mitt liv förut överlevde allihop, till och med fritt fall med tilt. och det var ASKUL!!!


ida vann en töörtley!!! och jag en fin groda.


Vi köpte en svampbob heliumballong också. Den var rolig.


Sen fick töörtley vara skelett innan vi skulle gå in i spökhuset.


Det blev kväll, det var sådan fin solnedgång och så fin utsikt över stockholm med alla lampor när man åkte upp i fritt fall och katapulten. Sen åkte vi hem.


Sen fixade vi bilder från dagen och ida la upp några på bloggen och sen alldeles för sent gick vi äntligen och la oss. Vi SOOOOVVV.
 
GOD NATT.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!

VAD FAN MIN HAND xD hahahahah såå snygg xD åh. hahahahahahahaaha. (båtbilden)

2010-08-22 @ 18:38:19
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0