TFT

Idag är det exakt ett år sedan jag träffade två väldigt fina människor för första gången. Exakt ett år sedan jag började på Vittra gymnasieskola och tänkte att vem i helvete ska jag hänga ihop med, jag känner ju ingen. Jag var typ den enda som inte kände någon sen förut kändes det som. Och i början kände jag inte heller dessa fina personer, utan det var mer eftersom som vi började umgås och jag upptäckte vilka otroligt fina människor dom är. Och nu ett år senare så är jag otrolig glad att jag har dom här personerna vid min sida, jag vet inte hur jag skulle överleva skolan utan dom. Och dom har blivit två av mina allra bästa vänner. Så tack för det här året ida och elin, ni är så fina och jag älskar er.

jag antar att två terminers alla dagar sätter sina spår     


Kommentarer
Postat av: ida

ååh sarss you make me cry juuu

jag älskar er. massor. och är så glad att jag har er. så glad <3

2010-08-24 @ 22:38:09
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: elinnn

åh, vad fint sara! jag är så glad att jag kom i samma handledningsgrupp. förstår ni att det var sista året vittra delade in grupperna i olika inriktningar? sista året! hur tur hade vi? annars kanske vi aldrig skulle ha lärt känna varandra som vi känner varandra idag. såå himla glad för det. älskar er båda två!! så sjukt mycket. tack för att ni finns :') vi ska alltid klippa gräs tillsammans <3

2010-08-25 @ 08:43:11
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/
Postat av: ida

HAAHHAHA HEJ ELIN jag är också här :D du kommenterade för typ EN minut sen! :D:D:D: hahhahaha och när jag loggade in på ccardigan var det också en minut sedan du var där xD vi är överallt :D

2010-08-25 @ 08:44:50
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0