go through the books just dream



Vart tog tiden vägen? Den blev less på sommarn och stack tror jag.
Fyra, tre, tre och en halv.
två veckor kvar.
Snart är det höst och snart börjar skolan, har verkligen inte lust. känns inte som om jag kommer orka just nu med alla kurser och alla förändringar som kommer.

jag vill inte jag vågar inte jag kan inte snälla mamma låt mig slippa!

Men jag ska bita ihop och hoppas på det bästa. Vad har jag annars för val? Det är bara barn som går till mamma och klagar. och jag är inget barn. tyvärr.

Men klanske blir det bra ändå, kanske jag visst orkar. jag ska försöka i alla fall och jag ska försöka vara positiv. Man kan ju hoppas på lite tur.

Jag är i alla fall säker på en sak. Den här sommaren är en sommar som jag kommer minnas länge och som jag just nu aldrig vill ska ta slut.

Snälla sommaren ta inte slut...

Kommentarer
Postat av: elinnn

OJJ du ser ut som ida på den bilden! :)



den här sommaren har varit så underbar, vill inte heller att den ska ta slut och att det ska bli höst och skola - och allt vad det innebär....

2010-08-02 @ 22:06:37
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0