Random tankar och årets längsta natt i en frusen värld


Det är mest bara musiken som når ända in nu...  men det är ganska ok det med faktiskt.

Tills vidare iaf.

Längtar till sommaren också, typ som förra sommaren. Det var fint det. Skulle göra nästan vad som helst för att känna solen igen. Jag tittar på bilder och allt kommer tillbaka.

Är sugen på apelsin. fast har ingen.

Skofilmen Verre, minns du? hahaha

Vintersolståndet hej på dig igen.

Undra hur kallt 50 minus är? kan det liksom kännas kallare än det här verkliegn?

Skulle vilja vara en pingvin.

Jag skulle vilja spola tillbaka tiden, ta alla chanser som jag missat. Men samtidigt börja om på nytt.

Sa precis det fulaste "jaaaa" till min mamma som jag någonsin har sagt tror jag, låter jag verkligen så hemskt?

KREATIVITET. I MÄNGDER. Det får inte plats i en för trång vardag. tror jag spricker snart.

Never Say Never. Men om aldrig verkligen är aldrig?

Ensamhet är bland det värsta som finns.

Jag måste ta mig ur det här. Den här känslan och dom här tankarna jag haft alldeles för länge. Annars är jag rädd att dom aldrig kommer att försvinna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0