Brick by boring brick

Nationella i matte B avklarat, man kan andas igen. Jag har i princip inte gjort nåt alls idag, sovit och ätit, gått på auotopilot medans hjärnan vilat tror jag. Och då inte hunnit ens en sjättedel av allt jag tänkte hinna. Men vad fan man måste få ta det lugnt ibland också. Plugg Plugg Plugg, varför pluggar man inte fast man borde? Jag kan inte leva utan tuggummi. Jag vill ha en kamera. Börjar få lite smått julklappspanik och är redan less på pepparkakor, undrar hur den här julen blir? Två veckor kvar nu och bara att kämpa på, tar man en bit i taget ska det väl funka antar jag. Jag behöver förändring nu känner jag, vill förändra mig och göra saker jag aldrig gjort förut. En liten sammanfattning av mitt liv just nu och Hayley Williams jag vill ha ditt hår. Önskar jag vågade ha ditt hår typ. 

          


Kommentarer
Postat av: ida

fiiinaste hårfärgen <3

2010-12-12 @ 03:30:15
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0