Katter

Vad är det med katter?
Älskar katter. Hatar katter. dom är dumma. och smarta. men framförallt så går det aldrig att lita på dom. Helt klart oberäknliga.haha. Och roliga, VÄLDIGT ROLIGA....






Katter snarkar och bits och jamar och äter och leker och öppnar dörrar. Dom springer och klättrar och rivs och hoppar, skrattar och skriker på deras eget språk. Och sover. Det är bara katter alltså som kan sova tjugofyra timmar i sträck, gå ut, äta, och sen sova tjugofyra timmar till. Och väcka en mitt i natten för tt dom snarkar. Min katt avgudar mig, Tror jag. Hoppas jag. Men jag får en växande känsla av att hon bara utnyttlar mig helt enkelt.... Den lilla onda varelsen. Har minnsann sett hur hon leker med mössen innan hon dödar dem. Grymt.
Men hon är ju så liten och söt och gosig och mjuk och full av hår och vassa klor.
Jag tror seriöst att hon är smartare än mig.....

KATTER ALLTSÅ


Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH



DET HÄR VAR TYP DET ROLIGASTE JAG HAR LÄST xD



hahahaha sara...... xD HAHAHAAA



HAHA

2010-02-25 @ 22:20:54
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Elinnn

HAHA! JAG DOGGGGGGGGGG!!!!!!!!



så klockrent sara, så klockrent. i loved it! haha

2010-02-25 @ 22:31:39
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0