skrivaskrivaskriva...phuu!!!

Nu sitter jag här igen och försöker jobba men jag kommer ingen vart! Vad är det som händer?
Samhälle, svenska , mer svenska, religion, engelska, matte den eviga matten, mer matte och lite extra matte, och svår matte. Och säkert några uppgifter som jag har glömt också, litar inte riktigt på min hjärna nu för tiden.
Skriver en fråga , fastnar på nästa.
Tar det aldrig slut?
Sitter kvar nu på fredag och försöker jobba, men inte går det inte.
Antar att jag får skylla mig själv...

Snart ska jag iallafall gå upp på stan och köpa bakgrejor så att jag kan baka en riktigt smarrig tårta till pappsen. Han blir nämligen gubbe på söndag hihi. Fyller fyrtio.

Och sen ska jag ta bussisen hemåt. Igen. Tack och lov att jag har musik med mig hihi.


your hair is a mess and your shoes are untied but that´s what I love best






Kommentarer
Postat av: verre

jaha då får du hälsa den gammle gubben grattis från mig=p

2010-02-28 @ 11:26:13
Postat av: verr

jaså! du får ta och hälsa den gammle gubben från mig =P

2010-02-28 @ 11:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0