jag ville vara nåt som känns



Det är dagar som går fortare och fortare och som försvinner längre och längre bort i minnet och som aldrig kommer tillbaka. Det är sommar och sommar så intensiv som den bara kan bli och varma dagar med sol så ljus och stark att det känns som höldpunkten på livet ungefär. Det är möjligher överallt men vägar jag inte är säker på att jag vill gå, men ändå står livet så still som aldrig förr. Livet som snurrar fortare och fortare och fortare och fortare. Men utan framgång, bara samma upprepning om igen och igen, allt står kvar precis som jag lämnade det sist. Det är trötthet tomhet och nästintill förlamning och känslor och omtumling och livsglädje varvat om vartannat. Jag vill inte att det ska ta slut jag vill hålla kvar vid nuet så hårt jag bara kan och aldrig släppa taget, man är det möjligt att samtidigt sakna hösten? 

Ni kanske inte fattar särskilt mycket av det här. Men iallafall.   

Kommentarer
Postat av: ida

du är så fin sara. så fin. och ÅH. du är fin. sa jag att du är fin? du är finAST. pling pling pling vad du skriver sara. pling haha. PLING. hahah. du är bäst. haha. åh. jag har fastnat. fastnat lite i mina egna tankar och känslor. jag håller med om att allt går så fort. och det är så konstigt, för ena stunden är det livets höLdpunkt som du skriver, medan det sedan känns lite tvärtom. men hursomHAVER. oavsett vi är i livets höjdpunkt eller inte, så är du bäst ändå. och glöm inte det. alltid. <3<3<3

2010-07-13 @ 02:34:12
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: elinnn

saris <33

2010-07-13 @ 14:16:59
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0