Jaha, så är det sommarlov igen då...



Har fortfarande inte riktigt fattat att det är sommarlov nu, och jag vet inte varför. Kanske för att den rätta känslan bara inte vill infinna sig?
Hur som helst så kommer jag då och då på mig själv med att tänka liknande tankar som: på måndag på frukosten ska jag fråga... måste hitta mjukisbyxorna som jag brukar ha på idrotten tills på onsdag... jag får inte slänga mattepapperena för jag kanske behöver dom... 
Sen kom jag på att det inte blir några fler frukostar på skolan på väldigt väldigt länge, alldeles för länge faktiskt (fick lite av en chock när jag insåg det). Och att jag inte behöver hitta mjukisbyxorna för att det inte blir någon mer idrott den här terminen, den är ju slut. Och att jag visst kan slänga mattepapperena för jag är ju klar med kursen.
Vanorna sitter kvar.
Och det känns lite sorgligt att terminen är slut och att det är en hel sommar innan jag får se skolan och människorna igen, men mest är det egentligen bara skönt har jag just konstaterat. Det finns ju kvar till hösten.
Det mesta iallafall. Vissa väldigt onödiga förändringar kommer ju att ske (hatar det), och vissa saker och vissa människor kommer jag att sakna så otroligt mycket. 
Men att få sova ut på morgonen och slippa all stress och alla måsten känns ganska skönt det. att VARA LEDIG. Och att kunna ligga i solen och få fräknar, bada i alldeles för kalla storsjön, hitta på massor av kul med kompisar, äta glass, göra allt man annars aldrig hinner, känns också ganska skönt.
Så det är med blandade känslor jag konstaterar att det faktiskt är sommarlov nu ändå, och jag har bestämt mig för att njuta så mycket jag kan och göra det bästa av den här sommaren, jag ska ha KUL :D.

Efter att ha sovit sådär elva sköööna timmar vaknade jag totalt utvilad idag, och det var en skön känsla kan jag säga. Efter att ha fått i mig frukost vid sådär två tror jag att det var, så startade jag då dagen med att göra... ingenting. Jag har knappt gjort något alls idag faktiskt, det enda jag kan komma på att jag gjort är att sköta djuren, äta middag, städat på mitt rum i en halvtimme, tittat på fotbolls vm en kvart. Den totala tiden av det borde vara...typ en och en halv timme. Resten av dan vet jag inte vad jag gjort faktiskt. Det har varit SKÖNT. Helt ok invigning på sommarlovet.
Och nu när klockan är snart är halv tio har jag finfina planer på att bege mig ut och springa en sväng, ska bli riktigt skönt tror jag faktiskt. 
Sten-björnen fick prata med en zebrarandig norsk också klockan två inatt typ, det blev han GLAD för. Iallafall i efterhand hehe. Kul var det, bara det att hjärnan inte var helt vaken om man säger så, samma IQ som en fisk typ. (inte för att fiskar är dumma djur, har jag aldrig påstått) Sååå... tog ett tag innan stackars hjärnan fattade vad det hela handlade om. HAHHAHA.
Börjar jobba på måndag också, förutom att jag måste kliva upp omänskligt tidigt med följden att sommarlovskänslan minimeras ytterligare, så känns det BRA. klirr i kassan är aldrig fel.

Men tja...

Det är ju sommar så varför inte vara GLAD!  :D:D:D:Dhihihi
 

Kommentarer
Postat av: elinnn

hihi det blir nog helt okej med sommarlov ändå :) även om vi inte kommer träffas lika mycket så jo.. det blir nog rätt skönt. för fasen vad roligt vi ska ha! :'D

2010-06-13 @ 12:46:18
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/
Postat av: ida

alltså jag har tänkt att kommentera det här inlägget så länge, men alltså när jag gör det på riktigt vill jag kommentera hela inlägget på riktigt xD och har inte typ haft tid för det än att läsa igenom allt igen, hahaha. men ska göra det sen :D för nu hinner jag inte heller. men hade knakse hunnit om jag läst istället för att skriva det här, men ändå xD HEJDÅ :D hahahah

2010-06-13 @ 18:58:44
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0