Sommarväder va?

Äntligen smmarväder tjihoooooo!
Sol och nitton-tjugo grader varmt eller nåt, känn så härligt. Är less på storm och fem grader, nu är det på tiden tycker jag att det blir lite riktig sommar.
Sitter på jobbet just nu och skriver det här inlägget och jobbar med lite bilder, som vanligt typ. hehe. bilder bilder bilder. Och oftast inte den roliga sorten heller, med roliga och coola bilder. utan det är mest på operationsliknande situatuoner med läskiga instrument, trista sjukhuslokaler, och barn som gapar stort för farbror tandläkare. Och en och annan politiker så klart.
Men det funkar bra.
Gjorde ett nytt försök att köpa biobiljetter nyss, gick väl sådär. Jag kom inte särskilt mycket längre den här gången, det fattades telefonnummer och lite sånt, så fick gå tillbaka utan biljetter ännu en gång. Tycker lite synd om dom som ska få dom, jag undrar om biobiljetterna någonsin kommer fram till sin rätta ägare. Men jag har inte gett upp än!
Ringt till hotell och frågat om broshyrer har jag också. Gick ganska bra.
När jag var ute nyss smälte jag nästan ihop till en vacker och blöt liten hög, det var stekande ute bland husen. Så varmt! Iallafall om man har tjocka svarta leggings på sig, (typ första gången på över ett halvår jag har det). Men skönt är det ändå. Ska snart ut i solen igen och äta glass tänkte jag hihi:D
GLASS ÄR GOTT.
Ska hem sen i eftermiddag, och städa.

Så ser alltså min dag ut.


Kommentarer
Postat av: elinnn

äntligen sommarväder! :D

2010-06-24 @ 19:14:09
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/
Postat av: ida

men vaa?? :D:di;I:IL;O:O:O:

HUR KAN JAG HA MISSAT ETT HELT INLÄGG? :O hahahahaha. men nu har jag sett det iallafall :D och ÅH HADE DU LEGGINGS? COOOLT!!! :D och så skönt med sommar och glassiglass :)

2010-06-26 @ 18:29:55
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0