Välkommen till jorden liten

Tre dagar gammalt stoföl, jag är en aning förälskad:)


SÖÖÖÖT är man.


Långa öron.


och långa ben som man kan springa fort fort med.


Klia sig på huvudet går finfint. (jo hon har faktiskt ett huvud...)


Springa under mammas mage går också.


En aning blyg.


Då är mamma bra att ha.


Har inte orkat göra mycket annat än att fota föl idag.. är så himla trött. Så trött verkligen. Trött.
Orkar inte bry mig om skolarbete, det får vara, hinner nog imorron förhoppningsvis.
Ska alldeles snart krypa ner under täcket, ska bli så skönt.
Den här dagen har varit väldigt fin, personalen var bäst idag, de lyckades med en väldigt bra show, verkligen. Och bland annat glass med tft, diskussioner om huruvida fåglar kan lyckas fastna med näbben i en bil (står fortfarande fast vid min verision), och en lång men fin promenad i den sommarvarma luften, var också väldigt fint. Verkligen.
 
Tåg är dumma..

NATTINATTI :D


Kommentarer
Postat av: ida

TRE MIL gick vi :o helt sjuuuukt sara, tre mil!!



och vågeln......... jag står fortfarande fast vid min version också. och SÅ SÖT FÖLIS UTAN HUVUD!!!!



tåg är sämst



NATTI

2010-06-02 @ 23:14:55
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: elinnn

HON ÄR SÅÅ SÖT SARA!! guuud, vad underbar :'D Vad ska hon heta då? :)



och dagen var grym.. den va verkligen det.. och jag måste nog också säga att jag står fast vid min version med. japp. det gör jag.

2010-06-03 @ 00:42:21
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0