jagkommerintehinnajagkommerintehinna!!!

Sitter och skriver på engelskan. Kl är ca tio i fem och det var bara en liten stund sedan som jag gick ifrån fotolektionen. Idag fick vi ut och fota vinterstaden östersund och sen fick vi vara i labbet och framkalla. roligt tjihoo!!! Men det tog sin lilla tid och nu är klockan redan fem snart. 
Jag som hade tänkt att jag skulle jobba med engelskan, jag måste det verkligen. Men nu är jag så hungrig och klockan är så mycket och jag är så trött och less så jag ger upp. Jag kan inte sitta hemma ikväll heller för jag kommer typ inte hem förrän halv tio eller nåt skulle jag tro. Så jag antar att jag får jobba ihjäl mig imorron istället hahaha (glädjelöst skratt). Känner mig så himla stressad bara, jag hatar att ha så här mycket att göra...
Nu ska jag iallafall träffa Verris och få något i lilla kurrande magen och sen ska vi titta på teaterettornas lilla framträdande på torget. Har hört att det var jättebra och att dom var jätteduktiga och det ska bli jättekul att se!!! Heja idis!
Och efter det ska vi titta på ljusspelet på rådhuset, det ska också bli kul, men jag antar att det är ungefär som förra gången, jag får väl se.
Sen ska jag vänta på lilla mamsen för att ta mig hem och efter det får jag äntligen lägga mig i sängen som jag har längtat efter hela dan...ssssoooovvvvaaaaaaaa!
Elin hade sina nya fina gula converse idag och det var så snyggt:) är så glad för din skull elisen.
Och jag hör att det låter uppe i eken, antar att det kanske är teatrarna och musikarna som bullrar och skriker, ingen aning faktiskt men skulle dom inte träffas där och typ träna?

Haha igår var en sån härlig dag. TFT:arna åkte skridskor på isen och det gick riktigt bra faktiskt. Hmmmm... det beror väl på vad man jämför med antar jag. Iallafall så halkade vi och skrattade och frös om händerna och fotade och filmade med mobilkameran. Här är några bilder:) 

Och sen när jag kom hem fick jag det knäppa iden att jag skulle åka längdskidor. Mina ben var inte riktigt lika duktiga på det och det beror nog på att jag knappt åkt sedan jag gick i femman vilket var ett tag sen...
Så eftersom jag inte har några skidor lånade jag mammas gamla, och efter jag snört på mig ankfötterna och klämt fast dom på brädbitarna gav jag mig av ut i snön.
Neheee!!! Det gick inte så bra. först höll jag på at inte ta  mig upp för backen, det var såååå bakhalt. efter tio minuter av svettigt stretande(fick typ släpa mig upp) hade jag änligen tagit mig upp för krönet, och den backen är inte särskilt lång eller brant. Sen gick det inte så mycket bättre, det var assvårt att manövrera dom där stockarna i snön, man kom ingen vart! Så efter en kvart eller så av ramlande, fastnande, svettande, stakande, halkande, gav jag upp och vände. Vet inte hur många gånger ajg ramlade den dagen.
jag var på superhumör iallafall och jag fick litre sol:)
Så igår fick mina ben tillräckligt med koordinationsövningar....


Nu ska jag skynda mig hihiiiiiiiii.......


   

Kommentarer
Postat av: Elinnn

Åh jag har precis samma problem som dig! Men jag tänker banne mig sitta uppe hela natten tills engelskan verkligen är klar, för den ska bli klar!



haha. åh jag älskar inlägget, jag älskar skridskorna och jag älskar bilderna! :D ... men längskidor? naaahh haha xD

2010-03-04 @ 21:08:02
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/
Postat av: ida

men den största frågan i det här inlägget måste väl vara VART ÄR GÄRDIN OCH PERSSON MÖSSAN???? :o

Hahahaa



älskar bilderna :') längtar tills vi fixar videorna :')

2010-03-04 @ 22:21:55
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0