ooooooooointressanta detaljer om denna väldigt ooooooooointressanta dag

Lördag och hostan har fortfarande inte gett sig, envisa djävel...
Men jag tror att det kanske kanske kanske håller på att bli bättre iallafall för nyss hostade jag inte på en hel halvtimme.
Och nyss hittade jag inte min mobil heller, den var borta helt enkelt. Kollade runtomkring mig, på golvet, i fickan, spanade som en hök efter den. Såg några sekunder senare att jag hade den i knät. Hmmm...
Har upptäckt att jordnötter och Hosta inte går så bra ihop.
Är hungrig också, ska nog göra något åt det. Eller har redan försökt egentligen, det var då jag upptäckte det där med jordnötter. Har förresten glömt bort att jag fick i uppdrag att vakta fiskgratängen i ugnen kom jag på nu, inte bra, inte bra alls.
Har fortfarande inte hittat riktiga GP, så fejk GP får hänga med ett tag till tror jag.
Är det inte meningen att vattenfasta pennor ska vara vattenfasta? Det försvinner ju...
Det har slutat snöa nu. 
Blalablablabla.

Ska nog göra något vettigt nu tror jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0