Kväll igen...



"do you see the truth
trough all their lies
do you see the world trough troubled eyes
and if you want to talk about it anymore
lie here on the floor
and cry on my shoulder
I´m a friend"









Ännu en kväll.
Gud vad tiden går fort, vad har jag egentligen gjort idag?
Tyckte nyss att det var fredag.
Jag fortsätter att längta efter sommaren, efter värme och sol. Men ute fortsätter det att snöa. Och jag får sätta på mig halsduken och pulsa iväg till bussen som vanligt, och det är lika spännande varje dag att se om jag hinner med eller inte.
Katten har ont i örat, nån ond varelse har bitit henne nu i veckan. Och hon bara sover som vanligt, så hon är inget roligt sällskap ikväll, ligger bara och snorvar i köket. Ibland undrar jag om hon inte har fallit i koma, så som han sover.
Familjen är upptagen med sitt, så jag har lite "för mig själv" tid, det är inte så dumt det heller hihihi.
Har ritat lite på turtley idag, är nästan färdig med den, nu är det bara snakey kvar. Har börjat lite på den också faktiskt, men inte kommit så långt.
Och jag har lagt till 50 kr till London burken:) snart verre, snart...
Tappade äpplet under sängen nyss, och när jag änligen hade ålat in därunder och fått tag i rymlingen så var det fullt av damm, det var det äpplet det. Får äta apelsinen som jag snodde från skolan istället hehehe. 
Får se, nåt mer värt att berätta om?.........tror inte det. 
God natt.


Jo just ja, träffade en gammal klasskamrat på samma ställe som jag har träffat henne tre gånger tidigare den senaste tiden, lite kul. Hej Emma!
Och en annan gammal klasskamrat träffade jag för ett tag sedan, jag gick upp mot bussen släpandes på väskan med tunga steg och jag var nog i min egen lilla värld, för jag hoppade till av repliken "höga knän sara!"
Hej Andreas Olsson.




   


Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHHA åh sara....! fan vad jag älskar att läsa din blogg, det är typ det första jag går in på när jag slår på datan xD



okej såhäär.. "någon ond varelse har bitit henne nu i veckan. Och hon bara sover som vanligt, så hon är inget roligt sällskap ikväll, ligger bara och snorvar i köket. Ibland undrar jag om hon inte har fallit i koma, så som HAN sover"



HAH bytte hon/han kön pltsligt? HAHA



cozycozy med turtleysen! :D hihi

2010-03-01 @ 22:21:38
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: sara

Det ska stå HON...faktiskt.

2010-03-02 @ 11:15:18
Postat av: verre

ja du Sara.. jag la i hundra kronor i burken efter min födelsedag.. nu kanske jag behöver några tusen till så är vi där... Londeon here we come=))))

2010-03-02 @ 15:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0