Hellooo

Varför ska man vara sjuk? Varför ska man ha feber och hosta och snuva och täppt i näsan och ont i halsen och trött i kroppen? Så onödigt.
Jag vill inte vara sjuk, jag vill vara frisk och gå till skolan och träffa TFT, få nåt gjort med allt skolarbete jag har att göra, gå på bio, åka till bydalen,köpa skor, måla med verris.
Antar att det bara är att stå ut helt enkelt, någon gång lär det väl ge sig. Tur att man har sms iallafall.
Vad har jag egentligen gjort de två senaste dagarna? Soffan soffan soffan, jag tror att jag låg i soffan hela dagen igår faktiskt och bara svettades och frös om vartannat. Idag befinner jag mig också i soffan, fast någon piggare dock. Jag sitter här, snorar och hostar, orkar inte göra något vettigt. Skickar några sms. Hostar lite. dricker lite juice(stavade jag rätt nu?). slår på tvn. Inget vettigt. Hostar. Sätter på en film. alla bara skjuter varandra, vad är det för mening med det? Stänger av tvn. Tar fram svenskan och läser en bit om kärlek och grekiska myter. Helt ok. Försöker med engelskagrammatik. Host. Inte så lyckat. Hostar lite till, det vill inte ge sig, Hoppas ingen ringer och försöker prata med mig, jag tror inte någon skulle ha en chans att höra vad jag försöker säga mellan hostatackerna. Är nog bäst att jag leker stum idag. Sätter till slut på datan för tredje gången idag. tjihoo!
Vet att jag inte borde klaga så sällan som jag är sjuk ändå, men tja... 

 


Kommentarer
Postat av: ida

du stavade rätt saris! :D och bli frisk :( är så jäkla tomt när någon är borta :/

2010-03-26 @ 13:36:59
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0