Varför hinner man så mycket mindre när man har så mycket mer tid på sig?

Det är alltså sportlov, och jag trodde att lovet var ett sådant tillfälle då man skulle hinna allt man inte hinner i vanliga fall, som att sova ut ordentligt på mornarna, lägga sig tidigt, vara uppe hela natten, umgås med kompisar, umgås med familjen, vara ute alla soliga dagar, springa, göra massor massor av skolarbete, lite mer skolarbete, äta glass, äta choklad, äta apelsin, dricka te, se den där filmen jag alltid velat sett men aldrig haft tid att göra, städa, måla rummet, hälsa på farmor, rida, och dubbelt så mycket saker som jag har glömt bort vid det här laget.
När ska man få tid över att ta det lugnt?
Ändå, ironiskt nog, känns det som att det ända jag har gjort idag och igår och kanske även dagen före är just att ta det lugnt. Ingenting har jag tagit itu med.
Jo lite har jag gjort, jag har skrivit sådär en fyra rader på engelskan och ätit en apelsin. skrev gjorde jag i förrgår och apelsinen åt jag i söndags...
haha!
Därför börjar jag få en känsla av att jag borde, nej MÅSTE skärpa mig och verkligen göra något åt situationen nu. Så därför har jag bestämt mig för att när jag har skrivit klart det här ska jag på riktigt sätta mig med skolarbete och inte ge mig förrän jag har gjort åtminstone klart engelskan och samhället. Nu ska jag skärpa mig.

Och igår hade jag en jättehärlig kväll i stan med TFTarna!!! Det var så kul att få träffa dom igen och fast att vi hmmm... inte lyckades med allt den dagen så hade vi jättekul.
Det blev tuggummin och ännu lite mera tuggummin, glassjakt runt hela stan, dansuppvisning, skratt, roliga sms, skratt, mera glass, och en oväntad släkting till min mössa som vi träffade på bredvid bowlinghallen hihi. HEJ HEJ GÄRDIN OCH PERSSON:)

Sedan när jag kom hem var jag så trött så jag föll typ ihop medvetslös på sängen, fattar inte varför... hehe

Och när jag åkte hem över frösön var stan så fin i vintemörkret (även om det börjar kännas tveksamt att kalla det vinter nu när man typ vadar fram i slask) och även om den här bilden är tagen för typ en månad sen så såg det ut ungefär så här:)
  

Nu ska jag dricka vatten och ställa in hjärnan på ENGLISH


Kommentarer
Postat av: IiiidiIAIidiididiIDDAaaaaaAAAaAA/TUUUURLTEEYYY

HAHHA åååhh saris

är så himla less på shakespeare nu (nej, han haaar inte slutat stirra än!) så jag blev så himla glad när jag såg att du hade bloggat att jag sprang ner och hämtade en apelsin att äta samtidigt som jag skulle läsa. haha. och nu sitter jag här och skrattar aaasmycket. heheeee.

åh du är klockren. hahahahahaha. och inte inne på msn. men det är nog lika bra, du håller nog på med engelskan och jag är fan snart klar med svenskan (ÅÅÅHÅH LYCKLIG TJEJ).

GOOODIE LUCKIIeS!!1!



jaaoo. nu har jag skrivit av mig. och ätit upp min apelsin. back to gubben som stirrar. HEEYYYRRÅÅÅÅ <3

2010-03-11 @ 19:14:54
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Elinnn

Visst är det ganska konstigt att man hinner mindre? Man blir typ förslöad av att ha lov, haha! Men det kan man väl unna sig, så sällan som det händer! :D



Tack för en trevlig kväll, hade jätte mysigt och roligt även om det blev lite... speciellt xD



SUPPPPPPPPER fina bilder Sarisen, I LIKE THEM :) <3

2010-03-11 @ 22:46:09
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0