Glad dag

Idag har jag mestadels varit superglad och pigg och haft det jättehärligt, tack vare TFTarna. Tack för en uuuunderbar dag hör ni :)
Var väldigt trött i morse faktiskt, och blev inte mycket piggare av fotolektionen, tittade på massor av fina foton visserligen och började på bildanalys uppgiften, men höll på att somna med jämna mellanrum. Dock piggnade jag till rejält med TFTarna senare, gud vad kul vi hade idag!
Vi hade det jätte trevligt efter skolan med pigg-elin och en galen stund i badhusparken, massa roliga reg skyltar och fina foton och en rolig stund på MAX med lite mat i magen. Tror dock att de flesta gästerna det eftermiddagen fick rejält med saker att titta på och roligt hade vi.
Sen blev det musikal på folketshus, jätte duktiga var dom, verkligen, och Alma var med jättekul att se.
Just ja, vi var på loppis också och hittade bland annat tre söta snäckdjur, snäckdjur med fina munnar och ögon och ben och armar och sugproppar som dom stod på. Små figurer gjorda av snäckor helt enkelt men otroligt söta var dom.
Isen på storsjön har nästan helt försvunnit nu såg jag ikväll, bara några små guppande flak längst ute. Det om något är väl åndå ett supersäkert tecken på att nu är det äntliger vår. Så fint var det också ikväll när solen gick ner. Pappa och jag tog några fina foton på vägen hem från stan.
Längtar sjukt mycket efter sommar också, sol och värme och härliga människor och INGE mer skolarbete och SOVMORGON lite oftare. Känns som om jag skulle behöva det redan nu.
Är så trött också, så dödstrött. Lider nog av akut sömnbrist. (Mycket möjligt). Ska sova nu så fort jag skrivit klart det här. Och imorgon ska jag nog unna mig att sove extra länge tror jag.


Kommentarer
Postat av: ida

MEN SARA!!! jag har ju inte svarat på dina sms kom jag på nu! och vet du?? :O:O jag orkar inte nu. :(:(:( ska sova, direkt efter att jag tryckt ner det här. men imorgon :D och tack för världens underbaraste dag! ni är BÄST <3 (mycket möjligt)

2010-05-08 @ 01:09:06
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: elinnn

haha.. mycket möjligt!! så himla bra dag! älskar den så mycket! älskar er så mycket! (mycket möjligt) woohohhoo

2010-05-08 @ 13:52:36
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/
Postat av: ida

TjjajajAA här har ni länkar till lite tft så länge dom inte är uppe på någons blogg om du vill de YooOYOO bye



http://www.youtube.com/watch?v=c5DwJj0NM5s

http://www.youtube.com/watch?v=0B2XL2T23L0&feature=channel

2010-05-08 @ 19:45:52
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0