mer och mer och mer

Idag var det som att jag på riktigt verkligen fattade hur himla mycket skolarbete jag nu har att göra på sån kort tid. Hur många veckor är det kvar av terminen? Fyra? Sex?
Någonting sånt kom jag fram till idag och det är inte mycket, inte när man har en ganska så stor hög med inlämmningsupgifter man inte ens har börjat med i väskan och fler på väg. Och mattenationella.....bara tre kap kvar att gå igenom av bokens sammanlagt sex tills på onsdag. hehe.
Kanske ska börja ta tag i det på riktigt.

Men det är inte så att jag inte har vetat om att jag har så mycket, och jag har ju jobbat, bara inte tagit tag i det ordentligt. Så nu har jag och turtley kommit fram till att det gäller liv eller död från och med nu, nu jävlar ska vi komma ikapp!!
Ska börja nu med religionen, (har ett helt lager med peppiga smileysar så det går nog bra), och kanske försöka göra klart något idag. 


Kommentarer
Postat av: IDiiiADIDaidiadaI TURTLEY

sara det är så jävla komiskt att du publicerade det här för åtta minuter sedan och jag läser det nu, medan jag har typ tusen sms från senaste timmen där det står "NU JÄÄÄVLAR KÖR VI!!!". jag tog mig en paus (från vad, jag hade räknat typ tjugo tal? jag var inte ens trött men tog ändå en paus) och det verkar som om du gjorde ungefär samma sak? haha. åh. fan vad vi failar snakey, det är helt sjukt xD

2010-05-06 @ 19:52:17
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: elinnn

hejja sara! det låter jättebra, fortsätt så så kommer det inte bli några problem att bli klar med allt i tid! :D

2010-05-06 @ 23:31:31
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0