WE DONT NEED GOOD HEADLINES

Everybody sing like it’s the last song you will ever sing
Everybody live like it’s the last day you will ever see

We were born for this



Helgen har gått så fort, det bara svisch!!! och så är det måndag igen. känns som om jag bara hunnit sova och äta typ, men det är inte riktigt sant, jag har varit på moppetur till andersön med verre, jätte trevligt hade vi tack för den dagen verre :D
msn hängde med TFTarna och forntidenuppgiften i går, gick framåt iallafall...
Var och hälsade på maria och vovvarna i stugun idag, fick gott fika och jättegod fisk och massor med sol och gosa med översociala hundar hihi :D
Och nu diskutterar TFT forntiden igen och det går riktigt bra faktiskt!!!
kanske vi inte skämmer ut oss fullständigt imorron på seminariet då...
Orkar inte skriva mer nu tror jag...
haha
ska sova snart, vill inte vara trött imorron, det är ju saker som händer då ju:) 
hihi

Kommentarer
Postat av: ida

om du syftar på samma sak som mig som händer imorgon säger jag också hihihihhihiihihihi

2010-05-09 @ 23:40:17
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: elinnn

haha ni har något lurt pågång!!! jag vet det xD



allting löste ju sig riktigt bra på svenskan iaf, även om det betyder plugga in i det sista! :D vi klarade det!



... och jag älskar den fetstilta texten! himla fint. precis som bilden.

2010-05-10 @ 16:13:20
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/
Postat av: ida

hHHejjej! saknar sarasaraw..............

2010-05-13 @ 19:31:11
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0