INGENTING IGEN

Jag har inga kul bilder och inget vettigt att skriva. Jag har ingen inspiration och ingen lust att skapa något. Ingen lust att plugga. Ingen ork. Inget humör och ingen känsla förutom den där det-händer-inget-känslan. Det händer inget, jag förändras inget, träffar inga nya personer eller upplever något nytt. Allt står still igen. Och jag har som vanligt ingen anledning att klaga men gör det ändå. Allt blev till ingenting och jag vet inte hur det gick till, jag minns inte hur det kunde bli såhär. Inget har egentligen hänt, jag antar att det bara är jag. Som vanligt. Och ingen kommer orka läsa det här. Men jag publicerar det ändå för ibland behöver man skriva av sig om ingenting.

Ingenting, och jag hatar att känslan börjar bli så välbekant.

Kommentarer
Postat av: ida

<33<3<3<3<3<3<<33<<3<<3<3

2010-11-28 @ 06:34:25
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0