and history books forgot about us and the bible didn't mention us

Mina ögon känns som sånadär röda flörtkulor som man pysslade med på fritids när man var liten, så borde kanske sova nu...
Har i alla fall bestämt mig för att ta sovmorgon imorron också, orkar bara inte kliva upp tidigt en dag till. Tanken om att få sova är alldeles för lockande. Vill egentligen till skolan till frukost och få plugg gjort, men ibland kommer man till en punkt då man bara inte orkar längre.  Där är jag när nu det gäller att sova, jag känner mig liksom helt slut ända in i själen. och jag orkar inte bry mig om jag är lat eller om det är onödigt helt enkelt. jag SKA FAN SOVA TILL TIO NÄR JAG KAN VAD SOM ÄN HÄNDER! Känns ganska underbart faktiskt.
Har också idag känt mig ganska mänsklig trots att jag trodde jag aldrig skulle orka vara annat än en zombie längre. Och gett gärnet på gymmet på idtotten. och varit en snäll dotter. så jag kanske så småningom kan få tillbaka lite respekt för mig själv om jag bara ser posotiovt på saker och ting. Det känns bra helt enkelt. Jag tror att jag har undetskattat hur viktigt det är att inte blockera sig med negativa tankar. Har också kommit fram till att jag vill göra något drastiskt snart, nåt jag inte brukar göra. Får väl se hur det går, hehe.  

Kommentarer
Postat av: ida

posotiovt hahahahaha

2010-11-19 @ 08:42:44
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0