fiskar är fina djur

för det mesta i alla fall. på insidan, vackra kan man ju inte alltid kalla dom. eller jag vet ju inte hur en fisck tänker men ändå. Dom verkar vara snälla djur. (utom elins reinkarnation av henry då, han är en dum kannibalfisk. (nej förlåt elin det var dumt sagt, men sant)). Kan man ha en parentes inom en parentes? tror inte det va?
men hur som helst, dom verkar vara fina djur. oCH ROLIGA. Och har man inget annat för sig på msn så kan man hitta på historier om dom. Och det var precis vad jag gjorde ikväll och ni får inte höra historien för den har jag glömt men jag kom på att varför skulle inte fiskarna i min historia få vara med på bloggen? 
Och som ni kanske redan förstått så gillar sara att rita. så ja, här är RUT, adrian, och den stora blå heter STEn. 



Kommentarer
Postat av: ida

Sara (bah) säger:

.D



hahaha ok

kul....

hmmm

det vvar en gång en fick

fisk

som hette

eh

adrian

han var fin

han gillade att leka med sin kåmpis RUT som han tyckte jättemycet om

dom lekta varje dag

men sen

kom det en större fisk och åt upp RIT

RUT

han var dum

nej

NUU BLEV DET EN SORGLIG HISTPRIA

INTe bra

ok

ängrar mig

han åt inte upp RUT

han ....

BLEBV kompis med dom iställert

så dom var tre stycken kompisar

poch dom hade jättekulk

neer i havet

han hette STENn

STEn

och dom levde luckliga i alla sion dagar



så gick historien sars! fin :) och vad fina dom var! särskilt RUT och STEn. och adrian. alla var fina :) haha



henry enbo reest in peace (magen) <3 (NEJ FÖRLÅT FÖRFAN VAD DUM JAG ÄR (ja man kan ha en parentes inom en parentes!))

2010-10-10 @ 00:21:05
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: elinnn

hahahahaha jag älskar berättelsen.



även om fiskar är elaka djur..... dumma djur. rip henry enbo

2010-10-11 @ 12:39:51
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0