this is the dawning of the rest of our lives

Söndag tredje oktober är en PLUGGDAG. Idag ska jag få massa skolarbete gjort, till exempel engelska och geografi som ska vara klart imorron. Sen har jag en hel hög med andra grejer också. Dumma mej har ju skjutit på allt tills idag, jag fattar inte varför jag gör så gång på gång. Jag har haft världens bästa tillfällen i flera dar nu att plugga, och ändå slutar det med att jag sitter och gör ingenting istället. Och så måste jag sitta och ha alldeles för mycket att göra på söndagen. Jag vet inte hur många gånger jag gjort precis så här, och sen nästa gång lovat mig själv att jag aldrig ska göra om det. Men jag hamnar alltid här till slut ändå. Antar att vara effektiv inte riktigt är min grej då.

Jag har iaf invigt dagen med alldeles för lång sovmorgon och en mysig frukost på sängen med nyponsoppa och lilla datorn, inte illa det. Och känner mig trots allt riktigt pigg och pepp på att få saker gjorda, ja jag kännher mig faktiskt positivt inställd till det mesta idag. Så jag ska utnyttja det nu, hihi.

Det är aldrig för sent att ändra på sig och förändra saker man inte trivs med ju.


Kommentarer
Postat av: ida

HEEEJ SARASARAW BLEV SÅ GLAD NÄR JAG UPPDATERADE DIG OCH SÅG ATT DU FÅTT ETT INLÄGG!!!! nu ska jag läsa :)

2010-10-03 @ 14:49:28
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: ida

hahahaha det står ju dumma mej :D:D:D:D:D:DD:D: vi måste se den filmen :) nu fortsätta läsa hej och hå :D oj nu plingar du i msnen

2010-10-03 @ 14:50:09
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: ida

neeej adlerig förseeeent .:D:DD:D:D:D:D:d.d.D:dd. HEY HO LET'S GO LET'S PLUGGA.. eller nåt :D

2010-10-03 @ 14:51:14
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: ida

hahehehehiahiaheehehheihihihiehehahahaha det blir alltid tre kommentarer på dina inlägg hohohihiehehhaahaiiieo fast ooooooppss! nu blev det ju fyra hihiioiohhhee

2010-10-03 @ 14:52:23
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0