onsdagskväll

Är lite sjuk. så blir nog hemma från skolan imorron tror jag, orkar bara inte. Min hals och mitt huvud mår inte så bra för tillfället.

Men vill inte vara hemma och vara sjuk ju, vill gå till skolan och träffa folk och göra saker! jag längtar efter att ge mig ut och springa också, skulle vara så himla skönt för det var så länge sen nu. men tror inte det skulle vara sån bra idé nu så jag antar att jag tar det lugnt hemma med mig själv som sällskap imorron.

Det var himla kul att rida i går också, första lektionen på över ett år. Det var precis vad jag behövde även om jag har haft lite problem med att sitta på hårda stolar idag, hehee.
Världens sötaste fux fick jag rida också, vi ska nog komma bra överrens han och jag:)

ska sitta vid strålningsapparaten och snora en stund till tror jag, och sen sova. NATTI  

Kommentarer
Postat av: ida

hatar hatar hatar att du blir sjuk den dagen jag tror att jag kommer tillbaka.... jag hatar det sara :( men inte dig :D

2010-09-08 @ 22:38:17
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: elinnn

åååhhh sara var så tomt på frukosten utan dig :'((((((( krya på dig så du kommer tillbaka snart!!! :)

2010-09-09 @ 09:30:43
URL: http://crackerconstructions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0