circles they grow and they swallow people whole

Ibland önskar jag att jag kunde åka till en okänd stad någonstans i världen och bara sitta där på en bänk hela dagen och se livet gå förbi. Iakta alla olika människor och känslor och händelser. Se igenom den där masken alla har för att de vill passa in och se de riktiga individerna där bakom. Fantisera om vilka de egentligen är och vad de önskar och drömmer om. Få en liten skymt av hur deras värld ser ut. Jag önskar att jag bara kunde sitta där och vara en okänd människa i en okänd stad någonstans i världen och bara ta in livet som det är.
      

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh FINT precis så!!!! oj

menar att det var FINT och att precis så vill jag göra, älskar att titta på människor. hehehehee. men det är sant. gillar att titta på människor och tänka sådär :) hiiihi hej

2010-09-19 @ 16:58:39
Postat av: maalin

va gärna med i veckans blogg hos mig :)

2010-09-20 @ 14:22:03
URL: http://maalinbeergh.blogg.se/
Postat av: Jess

jag brukar hitta på små "historier" om folk som passerar som tidsfördriv, typ när man väntar på bussen och liknande. skitmysigt!

2010-09-20 @ 22:10:02
URL: http://artbyjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0