Nu är det bara sextiofyra dagar kvar innan jag kanske sprängs i miljoner små små bitar av lycka

Världens bästa Sara. Snart sitter vi på den här stranden.


och har såhär fint ljus på oss



och kan vara såhär nästan knasiga med varandra dygnet runt i två veckor


och vara såhär cpglada och göra wohoo hela tiden överallt

(vi är så söta som har lika kläder, hihi)

JAG ÄLSKAR DIG. Sextiofyra dagar kvar ♥
Min överlägset bästa favoritperson i den här världen i mitt paradis kommer nog bli mina två bästa veckor i mitt liv, jag tvekar knappt på det. Du är bäst. Den bästa jag vet.


Kommentarer
Postat av: Sara

åh du är bara bäst. fy helvete vad jag älskar dig

2011-04-06 @ 22:59:02
Postat av: Sara

åh ida DU ÄR DEN BÄSTA JAG VET JAG ÄLSKAR DIG! Kommer spricka av lycka. mer lycka än jag klarar av typ. IHIHIHIHIH. sextiofyra dagar<3. Tack för ditt fina inlägg kåmpis

2011-04-06 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0