och vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven

Pluggar inför nationella prov, om ungefär 33 timmar ska jag stå inför hela klassen och prata om i fem minuter om något som inte intresserar mig det minsta. Ska nog sova nu. Måste plugga. Igår dök världens finaste ida upp hemma hos mig och gjorde min eländiga dag till något alldeles extra fint som jag inte ville skulle ta slut men gjorde det ändå. Om en vecka och en dag åker jag ett kul gäng till stockholm och ser fina Håkan Hellström. Måste plugga. Idag lekte jag nästan hela dagen med min kusin Oskar, han är fem och världens snällaste finaste unge. Rött hår, glasögon, och energi i överflöd. Ger en spontana bamsekramar hela tiden och säger att han tycker om en. Finns ingen sötare. Måste plugga. Och det är nästan bara sextio dagar kvar nu tills jag och ida åker till zakhyntos. LÄNGTAR. Imorron blir det plugg. Nu är det vår tycker jag, så det så. Vill bara titta på harry potter jämt. Borde plugga. Te är gott, chokladbollar med. 

Så ser mitt liv ut för tillfället.  


att drunkna är inte så illa
om det får en att drömma och hoppas på
att en seglande båt ska komma

jag ser domen i dina ögon

Kommentarer
Postat av: ida

hallå det känns som vi går under av plugg.... . . . .... .. . .. . . men igår var mysipysi HIHIHIHIHiiIhiHIi chokladbollar är gott snart grekland snart håkan måste också plugga tror du kommer göra bra på nationella hej då natti som en svamp!! <3

2011-04-09 @ 23:05:29
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0