You'd know how the time flies

Igår var superfin god tjejmiddag och övernattning hos bästa Verre. FINfint. Idag denna lördag har jag däremot suttit hemma. Lite ensam sådär. Har ickepluggat och lyssnat på samma låt och druckit te nästan hela dan. Jag har liksom aldrig vaknat på riktigt.
Vill kunna telepatera mig till min fina b3. Min greklandkåmpis, min andra halva som förstår mig som ingen annan.
Funderar på att fortsätta att ickeplugga och sätta på en film istället, harry potter eller nåt sånt mysigt. Fast det borde man inte när man just har räknat ut att man ligger femton uppgifter efter med plugget...
Bara därför ska jag nog göra det hihi.

Tänkte ha med en bild här också men hittar ingen som passar så det få bli utan bild. Det är tråkigt utan bild jag vet. Men bilderna gillar inte mig idag. 

Jag är trött. 

Only yesterday was the time of our lives we were born and raised in a summery haze bound by the surprise of our glory days.

For me it isn't over yet



Kommentarer
Postat av: ida

Nej du sara... nu tycker jag att både ccardigan och sarasaraw börjar bli lite gråa och skrumpna i kanterna så nästa tacokväll gör vi bloggen OCH INGA UNDANTAG!!!! (vet att det är du som sagt till mest och jag som skjutit på det mest, men nu är det INGA undantag för någon av oss!!!)



och förövrigt önskar jag såååhääääär jääävla mycket att du var här finaste finaste du som jag inte vet vad jag ska kalla för att göra det rättvisa. kanske bara sara. finaste sara. nu smsade du haha. jag ska kolla vad det står. eller jag vet ju inte om det var du men jag antar det. förresten har jag inga många sms kvar alls. kan knappt smsa på hela nästa vecka. oj sms igen. och igen! nä det var bara ett långt som kom i olika omgångar, men det var från dig! hej då nu ska jag läsa ditt sms och längta (oj ett sms till!) efter grekland och längta efter dig och längta efter min finaste andraste halvis som jag tycker är bäst i hela vida himla stora världen.



och till slut: kul att fira verre! :D

2011-04-02 @ 22:19:38
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0