Det fina med livet är att man alltid kan börja om



Sarasaraw har inte varit så aktiv på senaste tiden, men förhoppningsvis blir det ändring på det nu. Hoppas bara att någon någongång ibland vill titta in här, det vore kul.

Sommaren har varit lång den här gången, full av både skratt och gråt. Men mestadels en fin sommar ändå. Några dagar är det ännu kvar av sommarlovet, dom skall förhoppningsvis tillbringas i fjällen på vandrande fot, med övningskörning, samt med min fina veeeeeerrrrrrreeeeee.

Sedan drar skolan igång. Och trots att jag bävar inför höstens kyla och pluggberg så känns det ändå bra med höst. Jag tror, jag känner på mig, att det här sista året på gymnasiet kommer att bli BÄST.

Sedan mina vänner, då börjar det stora äventyret som kallas livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0