hooooooo

Känner mig lite som en uggla. Eller en mycket energisk sara iallafall.
Första skoladagen är avklarad tjohej!
Och den blev ungefär precis som jag väntat mig. Det kändes nästan inte som om vi haft elva veckors lov emellan alls, mer som tillbaka till den bittra verkligeheten man hade glömt bort att den existerade. Men dagen var ändå helt okej och stundvis riktigt bra. Och det känns riktigt skönt med höst och nya rutiner nu, hösten är egentligen himla fin. Jag känner på mig att det här kommer att bli en bra höst. kanske till och med en superhöst. Håller tummarna.

Jag har upptäckt att jag äntligen har fått lön på kontot (vilket gjorde min kväll) och ska kolla på Vampire diaries och sen soooooovvvvaaaa, så jag är väldigt glad och nöjd för tillfället.

Godnatt alla ugglor och kaniner där ute i världen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0