Ett år kvar



Jag älskar att vakna och se solen lysa in genom gardinerna. Särskilt efter en lång natt som den här.
Eftersom båda mina sovrum ligger precis rätt för att få morgonsol, så har jag vaknat såhär större delen av den här sommaren. Och även om det nästan är höst nu så ger det ändå känslan av att sommaren inte riktigt är slut ännu. Jag vill inte att den ska vara slut.

Fast sommarlovet, det är definitivt slut nu. Det är dags för mig att säga adjö till allt som heter ledighet och fritid och skynda till bussen, för idag är det första skoldagen. Ett år kvar. Djupt andetag. Hej och hå.

Jag har nog aldrig känt mig så ovälkommen och vilsen bland er förut. Åh vad jag längtar tills det här är över. Ett år kvar sen sticker jag och lever livet någonstans, så det så.

Men det här var inte meningen att det skulle bli ett depp-inlägg, så nu ska jag plocka fram modet och positiviteten som gömmer sig där någonstans. Det kanske blir bra ändå det här, det kanske till och med blir ett super-år tjohej!
Det ska jag se till att det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0