God make it fly faster than i'm falling in love

Ibland orkar man bara inte ta sig iväg till skolan. När man är så trött så att man bara vill gråta och bara inte finner den minsta anledning till varför det ska vara värt det. En sådan dag är det idag.

Så jag är hemma och ska få lite plugg gjort istället, eller helst massor då. Pluggas ska det göras i alla fall!

Och åka skidor. Har alltid varit jättedålig på längdskidor och det har aldrig varit min favoritgrej, plus att jag inte har haft ett par åkdugliga skidor sen i femman. Men nu har jag gjort det några gången redan i vinter, lånar mammsens skidor och det funkar bra, superbra träning är det också. Så det översnöade skidspåret ovanför vårat hus here I come!!!!  

Kommentarer
Postat av: ida

hejah jea :D:D::D du är nog kanonsnygg i skidspåret :D::D:D:D: typ :D

hehe.

förlåt jag inte varit så aktiv på att kommenterat på sarasaraw på sistone :( jag vet inte varför men förlåtförlåtförlåt sarasaraw, du förtjänar bättre :o <3

2011-01-21 @ 17:35:01
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0