trött

Imorron blir det plugg som fan! Nu SKA jag få gjort allt för jag är jävligt less på att ligga efter så här och jämt känna att jag inte kan göra något för att jag måste plugga. Och sen inte få något gjort ändå.
Hade supermysig tacokväll med ida igår i alla fall, det var så himla fint, det är sånt som gör att jag orkar ge mig fan på att plugga just nu. Och hon hjälpte migt att fårga håret. haha. Ja... det blev inte riktigt som jag tänkt mig, det syntes knappt någon skillnad efteråt. Blev en liten aning mörkare och mer rödbrunt bara. Jag som INTE ville ha rödbrunt. jävvlafrisör som envisades med att jag skulle ha den färgen. Nu blir det sova, så himla trött.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0