Är du en av dom som gråter när ingen ser på, är du en av dom som berörs ändå?



Det var nog det jag såg idag, det som stack till lite i hjärtat som en mygga som bet till men som jag alltid vetat att det händer förr eller senare eftersom jag känner dig. Eller gör jag det? En gång gjorde jag nog det.
Men det jag såg fick mig i alla fall att inse att jag måste låta det vara, släppa det helt, se framåt. Vara fri.

Vill inte sova ikväll.

Jag vill leva. Mitt liv. nu.

Ha någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill. Eller så.

Andas.

Kommentarer
Postat av: ida

åh fiiiinnttt! speciellt första bilden. fast andra också ju eftersom det var du men första för den var så himla fiiinis :D:D

2011-03-14 @ 20:10:33
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0