Kan du leva vid en brant med ena foten över kanten?



Har tränat idag. Igen. Det känns så himla bra att ha kommit igång med träningen nu, även om jag knappast har förbättrat min kondition nämvärt eller fått några märkbara muskler, så känner jag att jag mår bra av det. Sen har jag ridit också, en av de saker jag tycker allra bäst om att göra. Det har nästan alltid varit så och kommer nog alltid att vara, även om jag inte är lika hästgalen nu som när jag var mindre. Jag har upptäckt att det finns andra saker här i livet liksom.
Det kändes också som vår idag, på riktigt verkligen. Jag vill ha vår nu, nunununu. NU. Och jag vill kunna förändra, jag vill inte ha det såhär längre. Jag tror det är dags för lite glädje nu bland all deppighet. Det räcker nu. Det känns som att allt kommer att bli bättre bara våren kommer, som om våren skulle ha alla lösningar och all glädje. Men det är nog bara sol och varmt väder och vårkänslor som våren kan bidra med, resten är ju upp till mig. Till oss. Livet blir vad man gör det till eller nåt.

Kommentarer
Postat av: ida

åhh bilden <3 jag älskar nyckelben älskar älskar <3 och hihi snart sommar :')

2011-03-02 @ 11:04:20
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0