But I will run until my feet no longer run no more



Nu är det snart vår på riktigt. Det kändes idag när jag var ute och sprang, solen var sådär riktigt vårvarm och bländande. HIHIHI. Nu ska jag plugga, försöka få något klart på riktigt. Typ två uppgifter geografi, fyra uppgifter svenska, historia, Kuhi.... det jag kommer ihåg. Ska väl kolla min lista sen så jag inte glömt nåt. Hej och hå! Jag behöver ett till lov nu.

And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
And I will love until there's nothing more to live for


Kommentarer
Postat av: ida

åh lyssnade på den låten för bara ne lite stund sedan :D:D så vårig :D:D:D:D fin:DDD

2011-03-14 @ 20:11:14
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0