Iridescent

Det var länge sen jag skrev här nu, men jag har helt enkelt inte haft lust eller behov av att skriva något. Men inspirationen börjar komma tillbaka, så förhoppningsvis kommer den här gamla bloggen att leva lite mer snart!

Imorron har jag prov. Och har jag pluggat? Nej. Jag tror nog att det är första gången jag inte ens har ansträngt mig för att plugga kvällen innan ett prov. Vilket är dumt. Menmen. Hej och hå. Vad gör det om hundra år?
Nu ska jag sova för imorron ska jag kliva upp och kaaanske hinna kika lite i nutida konst boken innan det blir dags för körlektion. Är galet sugen på körkort nu i alla fall! Godnatt :) Bilderna är från en otroligt fin höstdag.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0