live forever young

Den allra första snön kom idag. Och fastän jag egentligen skulle vilja hoppa över vintern i år så passade det alldeles perfekt tycker jag att den första snön kom den första advent. Jag, Mamma och lillebror Joel fikade lussebullar och pepparkakor, tände det första adventsljuset, och sjöng adventssången som vi alltid har sjungit den här dagen varje år så länge jag kan minnas. Och det var så fint. 
Ibland tror jag att jag har världens bästa familj.

Ikväll drömmer jag om framtiden <3

För då ska jag vara precis så här fri




Och såhär



och såhär





Och jag ska följa med fåglarna när dom flyger söderut istället för att stanna kvar i mörker, kyla och en vardag full av negativa tankar och hopplöshet. För jag är så less på det.

Jag vill sprida glädje, andas lycka.


Kommentarer
Postat av: ida

Vad har du för planer då? :p

2011-11-30 @ 20:47:05
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0