Teenage Crime

Jag har inte så mycket att säga här för tillfället, förutom att jag älskar sommarkvällar av alla dess slag. Vare sig det är att förlora sig i musiken tills det enda som finns kvar inom en är ren hundraprocentig känsla, cykla hem klockan två under årets kortaste natt mellan en bländande färgsprakande himmel och blänkande vatten, ge sig ut på ett långt springpass på en öde landsväg och inte stanna förrän livsenergin har exploderat ut i musklerna och lämnat kroppen lugn och tillfredställd, sitta runt en glödande lägereld vid en strand tilsammans med vänner och önska att ögonblicket kan vara för evigt, eller bara ligga vaken och drömma i timmar tillsammans med fåglarnas livfulla sång utanför fönstret. Jag är mitt uppe i min framtid och då livet rusar fram är det dessa stunder som stannar kvar i mig lite extra. Jag har knappt tid att se mig om och framåt kan jag inte blicka längre än några steg i taget, det är då nuet kommer att betyder allt. Så jag bestämmer mig för att göra det bästa jag kan av det och andas in sommaren i varenda liten kvadradcentimeter av mig. 

Ha en fin sommar allihopa, och glöm inte att njuta av livet när ni kan. 





we don't sleep when the sun goes down
we don't waste no precious time
all my friends in the loop
making up for teenage crime


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: Åh vill gärna prova :D

2013-02-02 @ 15:44:48
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0